Rabós-Cantallops-La Jonquera-El Pertús-Puig Neulós-Requesens-Rabós

Photo ofRabós-Cantallops-La Jonquera-El Pertús-Puig Neulós-Requesens-Rabós Photo ofRabós-Cantallops-La Jonquera-El Pertús-Puig Neulós-Requesens-Rabós Photo ofRabós-Cantallops-La Jonquera-El Pertús-Puig Neulós-Requesens-Rabós

December 29, 2018
December 2018

near Rabós, Catalunya (España)

Ruta amb bici Gravel.
Més de la meitat de la ruta és per asfalt i l'altra part és per pista.
He sortit de Rabós en direcció La Jonquera passant per Espolla i Cantallops. Des de La Jonquera agafem la NII direcció nord. Un cop passat El Pertús estarem atents abans de començar a baixar perquè agafarem la D71. Aqui comença el port cap al Coll de l'Ullat.
Carretera estreta d'alzina, roure i faig. Molt solitària.
Un cop al Coll de l'Ullat seguirem amunt fins arribar a les antenes de Puig Neulós, jo vaig enganxar tramuntana i no m'hi vaig poder estar gaire temps. :-(
A partir d'aqui buscarem una valla que no la vaig poder obrir, la vaig saltar, i pista principal cap a Requesens. Molta pedra i boturuda, però Requesens bé s'ho val.
Des de Requesens pista principal cap a Cantallops i desfer el que hem fet d'anada.
Ruta molt espectacular. Si el dia és clar, hi ha unes vistes impresionants cap al Mediterrani i els Pirineus.