Putget-Vallvidrera-Sant Cugat-Sant Medir-Vista Rica-Putget

March 10, 2017

near Sarrià-Sant Gervasi, Catalunya (España)

Sortim de la cruïlla entre Balmes i General Mitre, pujant Balmes i Avinguda del Tibidabo fins arribar a la Carretera de les Aigües, allà tombem a mà esquerra i al cap de poc a la dreta per a agafar l'antiga carretera a Vallvidrera. Un cop som dalt, seguim a mà esquerra per la carretera del Tibidabo a Vallvidrera i allà agafem la que porta a Sant Cugat. No la deixem fins a arribar-hi i allà travessem la ciutat (alerta per què és una mica perdedor) fins al trencall de la Carretera cap a Cerdanyola per anar a buscar la pista cap a Sant Medir, que ens queda a la dreta. La seguim fins a l'ermita, la passem i al cap d'uns cent metres, tombem a mà esquerra per enfilar-nos per un camí que travessa la urbanització. Seguint-lo arribem al pàrking de Vista Rica, seguim la carretera cap al Tibidabo fins que trobem el trencall de Cal Borni. Seguim el camí fins la Carretera de les Aigües i allà és cosa de desfer el camí que hem fet abans.