Pi - Cal Manxot - Martinet - Bar - Quer Foradat - Beixec - Montellà - Pi

Photo ofPi - Cal Manxot - Martinet - Bar - Quer Foradat - Beixec - Montellà - Pi Photo ofPi - Cal Manxot - Martinet - Bar - Quer Foradat - Beixec - Montellà - Pi Photo ofPi - Cal Manxot - Martinet - Bar - Quer Foradat - Beixec - Montellà - Pi

June 4, 2023
June 2023

near Pi, Catalunya (España)

Magnífica ruta circular molt variada : Asfalt, pistes, corriols...
Sortim de Pi per la carretera de Santa Eugenia fins a Cal Manxot. Allà ens desviem per agafar la pista que baixa fins la carretera nacional. Arribats a la carretera seguim el cami de Sant Jaume fins Martinet. Aquest tram es un cami estret on potser haurem de baixar de la bici en algun punt. A Martinet, continuem seguint el Riu Segre per un corriol. Aquest cami, amb algun tram una mica tècnic, ens durà fins els Arenys, on trobarem una pista amb bon ferm que ens portarà fins la carretera del Quer Foradat.
Aquí comença una llarga pujada per Asfalt, fins arribar al poble de Quer Foradat, passant per Bar i Toloriu.
Al Quer Foradat, aprofitarem la font per omplir els bidons, abans de continuar per pista fins Beixec. Primer fa una forta baixada per terreny descompost, abans de tornar a pujar fins Beixec. En algun moment de la pujada caldrà baixar de la bici degut a la forta pendent i el terreny pedregós.
Una vegada a Beixec només queda la tornada, tota per carreteres segundaries : Martinet - Montellà - Santa Eugènia - Pi