Matadepera - Monistrol - Granera - Sant Llorenç Savall - Castellar Gravel

Photo ofMatadepera - Monistrol - Granera - Sant Llorenç Savall - Castellar Gravel Photo ofMatadepera - Monistrol - Granera - Sant Llorenç Savall - Castellar Gravel Photo ofMatadepera - Monistrol - Granera - Sant Llorenç Savall - Castellar Gravel

March 14, 2020
March 2020

near Matadepera, Catalunya (España)

Ruta bastant trencacames que passa principalment per pistes en bon estat, i agafa algun tram d'asfalt arribant a Monistrol. Sortida de Matadepera per can Torres, i baixada fins a la carretera de Sant Llorenç Savall per pista. Deixem aviat la carretera per trencar a mà esquerra per una altra pista que rodeja les Marines i ens porta passat el Marquet de les Roques. Aquí hi ha el tram més dur de la ruta, la pujada al coll de Castell de Pera, amb forts pendents per a una bici gravel, però el port és més aviat curt, així que es fa ràpid, i baixem per l'altre cantó fins a trobar-nos la carretera de nou. La seguim durant uns tres km de pujada suau per tornar a trencar a l'esquerra de nou per pista fins a arribar a la carretera de la "V", on pujem fins a enllaçar amb la baixada per carretera fins a Monistrol. Aquí comença la pujada més llarga de la sortida, per la carretera vella, ara més aviat una pista, que es fa molt bé ja que els pendents són suaus. Un cop a Granera, baixada per pista fins a St. Llorenç Savall, i enllacem fins a Castellar. Tornada a Matadepera pujant per la pista del Girbau, i baixada per les rampes de formigó fins a la Tartana.
En resum una ruta amb molt bones pistes, majoritàriament poc transitades, i trams curts d'asfalt.

• Photo of Cerveciclando
    Cerveciclando Apr 17, 2021

Una ruta molt maca, panoràmica i plena de racons interessants. Nosaltres l'hem feta amb btt, deu n'hi do alguns trams per fer-la amb gravel. Felicitats x la ruta, maquíssima.

• Photo of VBouman
    VBouman Apr 18, 2021

Gràcies pel comentari kwances, m'alegro que l'hagueu gaudit!