Lleida a Ripoll (Alfarràs, Pont de Suert, Bagà)

Photo ofLleida a Ripoll (Alfarràs, Pont de Suert, Bagà) Photo ofLleida a Ripoll (Alfarràs, Pont de Suert, Bagà) Photo ofLleida a Ripoll (Alfarràs, Pont de Suert, Bagà)

June 15, 2021
June 2021

near Lleida, Catalunya (España)

Sortida de Lleida seguint el canal de Pinyana fins a Alfarràs, on s'agafa una vall de carreteretes i pistes cap a Tolva i la Puebla de Roda.
Carretera bona fins a Pont de Suert pel coll de Bonansa.
De nou per pistes a trams asfaltades fins als corriols impossibles de coll de l'oli, on tocarà arrossegar.
Tot carretera fins a Gerri de la sal (bany a estany de Montcortes!)
Una llarguíssima i minúscula carretera amb pocs punts d'aigua ens puja fins a Sarroca, on es transforma en pista fins a Taus, on una bona carretera baixa fins a Noves de Segre.
Enfila cap a Tuixent i Josa del Cadí, on de nou ens tocarà arrossegar la bici fins al Collell, super baixada a Bagà.
L'últim tram recorre per bones pistes i carreteretes el Catllaràs i la zona de les Lloses, amb un final de baixada a Ripoll.

A mi hem varen sortir 6 dies variats de paisatge.
Aprovisionament a Alfarràs, Pont de Suert i Bagà (el forn de Tolva i Ca lantema a la Pobleta de Bellvei val la pena parar-hi si és obert)
L'he fet amb tenda, així que no idea de tema allotjaments.

M'ha agradat molt. Recomanable.