Llafranc La Bisbal Coll de la Ganga Calonge Palamós Llafranc

Photo ofLlafranc La Bisbal Coll de la Ganga Calonge Palamós Llafranc Photo ofLlafranc La Bisbal Coll de la Ganga Calonge Palamós Llafranc Photo ofLlafranc La Bisbal Coll de la Ganga Calonge Palamós Llafranc

April 1, 2018
April 2018

near Llafranc, Catalunya (España)

Ruta de gravel i carretera per les Gavarres orientals. Sortim de Llafranc i agafem la carretera vella fins a Palafrugell. Allà, fem la volta a la vila per la Pirinexus i agafem la carretera cap a la Bisbal. Alerta perquè hi ha molt trànsit! Si voleu fer la ruta més llarga seguiu la Pirinexus fins a Sant Julià de Boada, aneu cap a Peratallada i d'allà a la Bisbal. A la Bisbal agafem la carretera de la Ganga (GI-660) i ens enfilem fins a coronar el port. Un cop a dalt de tot tombem a mà dreta per una desviació i agafem un camí infernal fins a Calonge (assegureu-vos de portar rodes amples! De fet, quasi que seria millor deixar aquesta baixada per una sortida de btt i seguir per la carretera). De Calonge anem cap a Sant Antoni i d'allà a Palamós. Seguim per la carretera després del passeig fins la Fosca i allà agafem el camí cap a Castell. Un cop hi som, via verda fins al trencant d'Ermedàs i immediatament després a l'esquerra per anar cap a Calella i Llafranc.