Λιμνοχώρι - Μανδράκι - Κερκίνη

November 27, 2022
November 2022

near Limnochóri, Central Macedonia (Greece)

Εύκολη διαδρομή χωρίς ιδιαίτερες υψομετρικές διαφορές. Ξεκινάς με κατεύθυνση βόρεια κατά μήκος του αναχώματος από το Λιμνοχώρι μέχρι να φτάσεις στο Στρυμώνα. Προχωράς παράλληλα με το ποτάμι με κατεύθυνση προς ανατολικά. Περνάς στην απέναντι όχθη από τη γέφυρα και ξανά ακολουθείς παράλληλη διαδρομή με το ποτάμι προς την αντίθετη κατεύθυνση. Στο τέλος της διαδρομής στρίβεις και ανεβαίνεις με σύντομο χωματόδρομο προς το χωριό Θρακικό και βγαίνεις στην άσφαλτο. Συνεχίζεις από τον κεντρικό προς δυτικά μέχρι να φτάσεις στο Μανδράκι. Μπορείς να κατέβεις στην προβλήτα για να απολαύσεις την θέα. Συνεχίζεις προς Νεοχώρι και στρίβεις αριστερά στο χωριό Λιβάδια. Έξω από το χωριό στρίβεις πάλι αριστερά για να συναντήσεις το δυτικό ανάχωμα με κατεύθυνση νότια αυτή τη φορά. Συνεχίζεις κατά μήκος μέχρι την προβλήτα και τα κιόσκια στο χωριό Κερκίνη όπου τερματίζει η διαδρομή. Δυστυχώς αν και υπάρχουν κατά μήκος της διαδρομής κιόσκια και σημεία παρατήρησης αυτά είναι σε κατάσταση διάλυσης και δεν υπάρχει διαθέσιμο νερό ή τουαλέτες.