Igualada - Pradell: Anoia i vall del Sió

Photo ofIgualada - Pradell: Anoia i vall del Sió Photo ofIgualada - Pradell: Anoia i vall del Sió Photo ofIgualada - Pradell: Anoia i vall del Sió

April 1, 2024
March 2024

near Igualada, Catalunya (España)

Ruta per l'Anoia, la Segarra i l'Urgell, seguint, en gran part la vall del riu Sió.
Se surt d'Igualada i seguim la N-II (aprofitant el magnífic carril bici) fins a Santa Maria del Camí. Allà ens desviem a ma dreta per una pista (A vegades es transforma en corriol i és força pedregosa, no és especialment fàcil) fins a Sant Guim de Freixenet. Allà agafem la LV-1003 fins a Les Olugues. Passada la rotonda a l'entrada del poble ens desviem a la dreta i després a l'esquerra agafant una pista que ens porta fins a Tarroja de Segarra. Seguim per la L-324 fins a Concabella i d'allà per la L-304 fins a les Pallargues. La ruta segueix un camí de terra fins a Puigverd d'Agramunt. A partir d'allà, seguim per la carretera L-303 fins a Agramunt i passada la vila, la L-3025 fins a Pradell de Sió.
En general es pot fer bé amb una bici de gravel i, exceptuant el tram entre Santa Maria del Camí i Sant Guim de Freixenet, no té cap tipus de dificultat tècnica.