igualada - jorba y volver por pista (gravel o ciclocross)

November 4, 2016
November 2016

•   4.7 3 Reviews

near Igualada, Catalunya (España)

A excepción de una primera bajada que se puede hacer a pie o si eres buenecillo... es una ruta ideal para llanear con ciclocross o gravel. Hay tramos de asfaltos intermedios pero no se hacen pesados.

• Photo of smarmengol
    smarmengol Jul 29, 2018

He seguit aquesta ruta en sentit invers, des de les Comes cap a l'Espelt i Jorba. La ruta no presenta massa dificultats, tret d'algun xaragall puntual i trams de grava. L'entorn és prou pintoresc, a base de masos i petits nuclis al nord d'Igualada.

És apta per a fer amb btt amb canalla, també, però caldrà tenir paciència! :-)

• dabefu Oct 13, 2021

He fet la ruta al reves i molt bé, hem pogut gaudir de les vistes. El tros de Sant Jaume de Sesoliveres ens hem perdut ja que els camps han sigut llaurats.
    Recomenaria anar per dins de l‘urbanitzacio amb gravel, per lo demes 👌

• Photo of Rosa Domingo
    Rosa Domingo Nov 11, 2023

Hoy he realizado la ruta, la verdad que me ha encantado, ya que he descubierto zonas que desconocía totalmente. Al principio pensé que me había equivocado de bici, ya que hay un poco de curriols y single track y aunque lo he hecho casi todo con la gravel era más btt, pero el resto pistas y carreteras secundarias muy chulas donde compensa ir con gravel. He podido seguir el track perfectamente en Noviembre 2023, por si a alguien le sirve de ayuda.