Igualada - Argençola - Igualada 20210725

Photo ofIgualada - Argençola - Igualada 20210725 Photo ofIgualada - Argençola - Igualada 20210725 Photo ofIgualada - Argençola - Igualada 20210725

July 25, 2021
July 2021

near Igualada, Catalunya (España)

La ruta surt des de Igualada seguint un track en forma de vuit de PETEROFTHESPOON que ens porta inicialment cap a Santa Margarida de Montbui. A partir d'aquí la ruta transita per diferents pistes en diferents estats i gairebé no toca asfalt (les vegades que toca asfalt el trànsit és mínim). En aquest primer tram passa per Santa Maria de la Sala poc abans de tancar la primera part del vuit a prop de Jorba. Continua cap a Clariana per enllaçar per bona pista amb Argençola (el track entra al nucli per agafa aigua). Passa per Sant Maur de Contrast, La Pobla de Carivenys i a prop de Clariana per tancar el bucle del vuit arribant a Jorba. Just abans d'arribar a aquest punt hi ha un tram de baixada per pista bastant desfeta que amb la gravel es fa incòmode. Entra a Jorba i surt pel carril bici de la NII però abans d'arribar a Sant Genís fa un bucle cap a la zona de L'Espelt per arribar a Igualada per un túnel que passa sota l'autovia de Lleida.