Good Ride - GRAVEL 4 (Igualada - Montserrat Park - La Pobla de Claramunt)

Photo ofGood Ride - GRAVEL 4 (Igualada - Montserrat Park - La Pobla de Claramunt) Photo ofGood Ride - GRAVEL 4 (Igualada - Montserrat Park - La Pobla de Claramunt) Photo ofGood Ride - GRAVEL 4 (Igualada - Montserrat Park - La Pobla de Claramunt)

December 23, 2019
December 2019

•   4.7 1 review

near Igualada, Catalunya (España)

La ruta empieza dirección Òdena y vuelve por La Pobla de Claramunt hacia Igualada.
Son pistas geniales y algun sendero algo pedregoso, pero no representan más del 5% de la ruta.

• Photo of indecat87
    indecat87 Aug 30, 2020

Gràcies per compartir-la! És una ruta deliciosa fins arribar a l'altura de Castellolí. Pistes molt ben enllaçades i entorn fabulós. La baixada de coll del Bruc fins a l'altura de Castellolí per sender molt divertida.
    A partir d'aleshores la baixada cap a la pobla està força trencada i en algun punt difícil de seguir per excés d'esbarzers i s'ha de sortir del track per nassos per seguir-la.

Compte, he tingut problemes amb gossos en 2 punts, a reciclatges Sabaté i tot just passat el polígon de plans d'Arau intentant arribar al parc fluvial de Vilanova, on he hagut de donar la volta per gossos de raça perillosa sueltos.