De La Molina a Girona (per vies verdes)

Photo ofDe La Molina a Girona (per vies verdes) Photo ofDe La Molina a Girona (per vies verdes) Photo ofDe La Molina a Girona (per vies verdes)

September 13, 2022
September 2022

near La Molina, Catalunya (España)

Va de trens i de vies verdes ;-)

La via verda de Campdevànol a Ripoll, o Camí Ral es una mica gimcana per fer-la en bici però enllaça perfectament amb...
La via verda de Ripoll a St. Joan de les Abadesses o ruta del Ferro i del Carbó, via ideal per fer-la, està totalment enquitranada, es millor que anar per la carretera.

La via verda de St. Joan de les Abadesses a Olot està en construcció des de fa anys :-((

D'Olot a Girona tenim la clàssica via verda del Carrilet d'Olot que avui, per comoditat, no seguiré al detall. Primer, uns km abans d'arribar a Olot em desvio per anar a creuar la Vall d'en Bas per carreteretes totalment recomanables si no us cal entrar a Olot. A l'entrada de St. Esteve d'en Bas ja podria posar-me a la via verda però opto per fer un tros molt petit de carretera per agafar-la per pujar al coll de Bas (millor no passar pel túnel, no?). La retallada poc després d'Amer estalvia el recorregut oficial que es desvia per un seguit de pistes doncs el recorregut de la via queda destruït per la carretera.