De Copenhagen a Berlin (3/6): De Stege a Rostock

Photo ofDe Copenhagen a Berlin (3/6): De Stege a Rostock Photo ofDe Copenhagen a Berlin (3/6): De Stege a Rostock Photo ofDe Copenhagen a Berlin (3/6): De Stege a Rostock

August 14, 2022
August 2022

near Stege, Zealand (Denmark)

El quart dia de viatge, tercer de ruta, va ser l´últim a Dinamarca. En aquesta última etapa en el país danès vam creuar un dic envoltat d'aigua per les dues bandes, deixant enerere l'illa de Møn, un transbordador, entre Bogø i Stubbekøbing (7,45 € per adult amb bici el 2022) i l'anomenada cantonada verda de Dinamarca, uns boscos impressionants preludi del que ens vam trobar a Alemanya. També vam agafar el transbordador gran que uneix Gedser amb Rostock (Alemanya), dura unes dues hores i costa uns 30 € per adult amb bici (any 2022). El tiquet es compra en una màquina al port, per més info: https://www.scandlines.com/. En arribar al port de Rostock vam haver de fer uns 11 km fins arribar al centre de la ciutat. Aquest recorregut no el vam enregistrar, però des de que es baixa del transbordador tot el recorregut és per carril bici. Tot seguit la nostra previsió, que quasi vam seguir totalment:
Sortida: Stege Provstestræde
1) Fanefjord Kirke (església)
2) Grønsalen (jaciment arqueològic)
3) Dic entre Møn i Bogø (carretera estreta sense carril bici)
4) Transbordador entre Bogø i Stubbekøbing (IDA Ferry. 7,40 € adult + bici)
5) Waldstrecke (pista forestal)
6) Hesnæs Havn Spisebord & Bageri i "Dinning table" (cafè-pastisseria i zona de picnic. Dg de 8 a 20 h)
7) Mellemskov (pista entre el bosc i el mar)
8) Corselitze (castell)
9) Gedesby Mill (molí de vent)
10) Port de Gedser (Transbordador cap a Rostock, uns 30 € adult + bici, gestionat per https://www.scandlines.com/)
11) Port de Rostock (falten els 11 km fins el centre de la ciutat, sempre per carril bici)
Arribada: Rostock

PictographFerry Altitude 7 ft

PictographPhoto Altitude 43 ft

PictographProvisioning Altitude 7 ft

Molt concorregut però espectacularment bo. Nosaltres hi vam menjar pastissos i vam prendre un cafè.

PictographFlora Altitude 10 ft

PictographCastle Altitude 36 ft

PictographFlora Altitude 43 ft

PictographBus stop Altitude 20 ft

PictographFerry Altitude 16 ft

Més informació sobre els transbordadors entre Dinamarca i Alemanya a la web de l'empresa que els gestiona: https://www.scandlines.com/