← Part of Com el Gravelès no hi ha res

Com el Gravelès no hi ha res

April 24, 2021
April 2021

near Santa Perpètua de Mogoda, Catalunya (España)

Sorprenent ruta gravel per una de les zones més poblades de Catalunya
En aquesta ruta es posa de manifest el gran atractiu del gravel: poder combinar trams de corriols, pista i carretera per aconseguir trajectes magnífics

Per començar, ascensió per pista fins la Conreria des del cementiri de Sant Fost i una mica més, fins a tocar de la torre vigia de la Coscollada. Baixada fins al coll de la Vallensana, i des d’aquí baixada fins a Montcada per carretera.

A continuació la ruta va cap al coll de Montcada i cap al cementiri de Collserola, però en realitat la intenció és baixar un corriol bastant guapo que va fins a prop de can Catà. Des d'aquí cap a Cerdanyola i cap a l'estació de FGC de Bellaterra, pel camí del torrent de can Domènec.

Agafem el (curt) tram de via verda, del Vallès fins a Sant Quirze per travessar el parc peri-urbà de la riera de la Betzuca, fins que abandonem la població, travessem la C58 i ens dirigim cap a l’Hospital de Terrassa, on agafem una pista ampla que ens durà fins a la Torre de Mossèn Homs. En aquest punt agafem el segon tram llarg de carretera, i baixem fins a Castellar del Vallès.

Camí de les escoles, hípica de can Padró, i fins a Guanta pel camí de can Montllor. Aquesta és la darrera ascensió de la ruta.

Baixada cap a Sentmenat, on agafem un tercer tram de carretera per tornar a Palau pel camí de can Gibert. I des de Palau, optem per arribar fins a Santa Perpètua per asfalt. Ruta COMPLETÍSSIMA.