Photo ofCiclotursme i Gravel. Puigcerda,Bolvir,Ger,Meranges,Girul,Pista els estanys,Pista la feixa,Guils de Cerdanya,Saneja. Photo ofCiclotursme i Gravel. Puigcerda,Bolvir,Ger,Meranges,Girul,Pista els estanys,Pista la feixa,Guils de Cerdanya,Saneja. Photo ofCiclotursme i Gravel. Puigcerda,Bolvir,Ger,Meranges,Girul,Pista els estanys,Pista la feixa,Guils de Cerdanya,Saneja.

August 8, 2020
August 2020

near Enveig, Occitanie (France)

Cicloturisme I gravel amb bici elèctrica.
Sortim del càmping Pirineus i anem a buscar la carretera vella de la seu d'urgell amb cases impressionants,tot aquest tram és molt tranquil un cop arribem a Bolvir em de travessar la carretera principal per començar una pista de terra fem un bon tros fins que giren a la dreta ara per asfalt entremig de camps per tornar a trevassar la carretera i arribar a Ger.
Ara ja enfilem carretera amunt fins a Meranges amb pendent suau però constant, un cop passem el poble aquí ja comença la carretera dels estanys amb més pendent i al cap de una estona el asfalt esta una mica malmès pero tota la puja es fa molt bé.
Arribat el encreuament de anar al refugi de Malniu decidim seguir cap a la estació nòrdica de Guils de cerdanya tota aquesta pista és de terra a la alçada del refugi de la Feixa ,aquí tenim uns prats preciosos que podem fer parada per picar alguna cosa.
Ara bé el pitjor tram de pista de terra amb força pedra suelta fins arribar a la estació nòrdica de Guils de cerdanya.
Ara si que disfrutem per la carretera asfaltada fins arribar al poble de Guils de cerdanya pugem una mica per carrers estrets per visita l'ermita de Guils.
Reculem una mica i tornem a visitar una altre ermita ara la de sant vicenç de saneja per ja acabar de baixar fins el camping els pirineus.
Apa salut i cames.

Ermita sant marti d cerdanya

Sant esteva fe guils

• Photo of Salva F.
    Salva F. Aug 21, 2021

Una volta molt xula amb molt bones vistes a la vall ! Moltes gràcies per compartir !

• Photo of Sven Hedin
    Sven Hedin Aug 21, 2021

Hola Salva,si la ruta i el paisatge son molt xulos.
    Gràcies per valorar i compartir rutes