Calella - Tordera - Calella

April 24, 2024
April 2024

near Calella, Catalunya (España)

Ruta circular que surt des de la plaça del bunyol de Calella per pujar per la carretera fins al Coll Trencat (5.3 km) i seguir fins al collet de Sant Andreu (6.8 km) i baixar fins el cal capità per agafar la pista que puja fins a 4 camins (11 km) seguim per la pista que ens porta fins Sant Miquel de Vallmanya. Continuem baixant seguint el GR i seguint el camí vell de Vallmanya fins a entrar a Tordera i anar cap a la Tordera i creuar la Tordera pel pont al costat del Parc Prudenci Bertrana (21.2 km). Passada la Tordera agafem la pista que segueix el curs del riu passant per sota del Pont Nou sobre la Tordera (29.0 km) per tornar a pujar per anar a buscar la carretera que ens porta fins a la Platja Malgrat (33.4 km) Platja de l'Astillero (34.7 km) Platja de les Caletes (36.7 km) Platja de les dunes (37.8 km) Platja dels Pescadors (38.7 km) Platja de la Riera (39.6 km) Platja del Poblenou (40.7 km) i tornar al punt de sortida pel passeig de Mar de Calella.