Photo ofCalella - La Tordera - Tordera - Vallmanya - 4 Camins - Sant Pere de Riu - Pineda - Calella Photo ofCalella - La Tordera - Tordera - Vallmanya - 4 Camins - Sant Pere de Riu - Pineda - Calella Photo ofCalella - La Tordera - Tordera - Vallmanya - 4 Camins - Sant Pere de Riu - Pineda - Calella

2 hours
April 10, 2024
April 2024

near Calella, Catalunya (España)

Ruta circular des de Calella sortint de la plaça del bunyol per anar cap el passeig de Mar i anar direcció Pineda passant pel Monument a la Sardana (0.9 km), Platja del Poblenou (1.7 km), Platja de la Riera (2.8 km) seguim fins la Platja de Malgrat (10.0 km) resseguint el passeig. Quan acaba el passeig anem a buscar el camí de la Tordera que ens porta fins a Tordera, passant per Palafolls. Anem a buscar la carretera / Pista q puja per Vallmanya i arriba fins el Coll de Can Burgada (28.3 km) i seguim per la pista fins a l'Església de Sant Pere de Riu (33.7 km) i baixem cap a Pineda per agafar la NII I tornar el punt de sortida