Photo ofCalella - Coll de Benet - Sant Celoni - Vallgorgina - Sant Iscla de Vallalta - Sant Pol - Calella Photo ofCalella - Coll de Benet - Sant Celoni - Vallgorgina - Sant Iscla de Vallalta - Sant Pol - Calella Photo ofCalella - Coll de Benet - Sant Celoni - Vallgorgina - Sant Iscla de Vallalta - Sant Pol - Calella

March 23, 2024
March 2024

near Calella, Catalunya (España)

Ruta circular des de Calella. Sortim des de la plaça del bunyol de Calella per anar per la Riera de Calella fins al km 3 que enfilem el camí que ens porta fins a la carretera que ens porta fins al Coll Trencat (5.0 km). Després de l'asfalt seguim per pista fins al Collet de Sant Andreu (6.6 km) i tres termes per seguir pel camí del coll de CAn Benet passat per la Font dels amics (8.6 km). Un petit tram asfaltat i molt dret que amb rampes del 13% després la pista és tornar més tractable fins al Coll de Can Benet (11.9 km). Des del coll de Can Benet anem cap a Sant Marti del Montnegre passat per la Font de la Brinxa (14.0 km), Alzina Grossa de Can Preses (17.2 km) i Arribar a l'aparcament de Sant Martí del Montnegre. Seguim direcció Olzinelles per pistes passant per la Font de la Bruna (20.2 km) i el Coll de Can Poliva (22.9 km) per seguir baixant fins a la carreta de Olzinelles. Baixem un tram per la carretera i puguem fins a l'Església de Sant Esteve d'Olzinelles (27.8 km) per tornar a la carretera i baixar fins al Pont de Can Plana (29.7 km) on agafem una estreta pista i corriol fins a Can Draper (31.9 km). Passem per sota de l'autopista i entrem en el polígon de Sant Celoni fins a agafar la carretera que ens porta cap a Vallgorguina. Seguim la carretera fins a l'entrada del parc natural per anar cap a l'Església vella de Vallgorguina (38.0 km) i seguir fins a l'Església de Sant Andreu (39.4 km). Sortim de Vallgorguina per deixar la carretera i pujar cap al Coll Senís (42.2 km), poc abans del coll hi ha unes rampes molt explosives del 17 i el 21%. Des del Coll baixem cap Sant Iscle passant pel Salt de les Dones d'Aigua (43.7 km)
i l'Ermita de la Salut (45.2 km). Baixem fins a la carretera i anem cap a Sant Cebrià i Sant Pol per agafar la NII i tornar a Calella passant per la Platja Roca Grossa (55.7 km), el Far i seguir fins al punt de sortida.