Photo ofCalella - Arenys de Mar *carretera* - Creu de Canet - Sant Cebria - Coll de l'Era d'en Mora - Calella *Muntanya* Photo ofCalella - Arenys de Mar *carretera* - Creu de Canet - Sant Cebria - Coll de l'Era d'en Mora - Calella *Muntanya* Photo ofCalella - Arenys de Mar *carretera* - Creu de Canet - Sant Cebria - Coll de l'Era d'en Mora - Calella *Muntanya*

-110 ft
April 3, 2024
April 2024

near Calella, Catalunya (España)

Ruta circular des de Calella amb la Gravel, sortim de la plaça del bunyol per agafar la NII i anar cap Arenys passant pel Far de Calella (1.1 km), Platja de les Escaletes (2.9 km), Platja de la Murtra (4.6 km), Platja de les Roques Blanques (5.9 km), Platja de Canet de Mar (7.4 km). A la rotonda d'Arenys enfilem la carretera cap Arenys de Mut passant per l'Església de Santa Maria (10.5 km) el Parc de Can Jalpí (12.1 km) i poc després del monument a la Independència (13.0 km) enfilem el camí del Fangar cap els tres turons (15.7 km), Mont negre (16.6 km), coll Safiguera (17.3 km) i la Creu de Canet (18.4 km). Des de la creu de Canet baixem cap a Sant Cebrià i entrem per la zona esportiva per anar per la riera i arribar el Parc Puigvert (22.9 km) i anar a buscar la pista que puja cap al coll de l'Era d'en Mora passant per l'Ermita de Can Mates (24.1 km), Can Llor (25.1 km) i arribant el Coll de l'Era d'en Mora (25.8 km) per baixar per la pista de la Riera i entra a Calella per la Font de Sant Quirze (29.0 km) i seguir fins al punt de sortida.