Borreda, carretera de Vilada a la Nou, Cercs Borreda

October 18, 2020
October 2020

near Borredà, Catalunya (España)

Feta en bicicleta gravel. He sortit una mica tard per fred. Direcció Vilada (per carretera C 26) passem Vilada i direcció Berga, tombem per la carretera/ pista asfaltada a La Nou, que és el punt més exigent, fortes pujades, avui època de bolets molt trànsit i gent que en dificultat la pujada. Arribo monestir de La Mare de Déu Lourdes, continuo en fort descens fins la carretera C 16 (Barcelona Puigcerda) el tram més pesat he compartit amb el trànsit intenens i ràpid, la sort es que estat curt. Em desvio per dins La Rodonella direcció a Sant Jordi de Cercs per carrers, carretera interior i carril bici. He volgut fer una marrada sortin sant Jordi, pero no l'aconsello, m'he complicat pedalada. Segui el camí habitual que comunica aquest dos pobles. Surto de Cers direcció Berga Barcelona, per entortollada carretera per creua la C 16 per un pont alt que em porta a l' incorporació. Al cyap d'uns metres, tinc que baixa de la bici creua la C 16 abans d'entrar al túnel, per agafa la carretera antiga a Berga (C-1411Z )molt tranquil·la i magnifiques vistes de la Baells. Arribo a la C26 que giro a l'esquerra (sense entrar a Berga) seguint la carretera arribo a Borreda. El temps no es 5h 43 he fet parades que ha sumat.