Corredor del Foix. Curs Baix I

January 30, 2022

•   3.7 1 review

near Cubelles, Catalunya (España)

1. Visita a la Dèu de la Desembocadura, on hi sorgeix aigua subterrània i hi ha un microhàbitat higròfil (salzes, joncs, granotes, ardèids)
2. Camí de les Planes amb parades a arbres singulars (Oms de les Planes, Atzeroler centenari, Roure Narcís). Colònia de nidificació d'abellerols (no destorbeu)
3. Roureda de les Bassetes. Terreny municipal custodiat per ARBA Litoral que alberga la darrera roureda litoral meridional del Baix Foix. Laberint de les Bassetes (restauració de roureda amb laurifolis).
4. Rocacrespa. Roure centenari. Reg del Foix.
5. Cim de la Cogulla (vistes panoràmiques de tota la vall del Foix i part del Garraf)
6. Tornada pel fondo de Mas Baró i el torrent del Cementiri fins al centre de Cubelles

Autor/a de la ruta: ARBA Litoral

Roure de Rocacrespa

Alzinot de la Cogulla

Cim de la Cogulla

Resultats de sembra de gla

Fondo de Mas Baró

• Photo of pak.00
    pak.00 Nov 29, 2022

Lo difícil era que el track de esa ruta marcaba línea recta para llegar al corriol de la Cogulla y me ha sido imposible encontrarlo, por lo demás bien.