Volta Montserrat - McKlaun Riders

January 8, 2023
January 2023

near Terrassa, Catalunya (España)

Terrassa- Rellinars- El Borràs- Marganell - Castelloli - El Bruc-Collbató - Vacarisses -Terrassa

Avui hem fet una volta a Montserrat desde Terrassa, la primera de 2023 amb l'Àlex i el Javi.
Hem seguit un track de l'Àlex majoritàriament per pistes fins a Vacarisses, allà hem fet un tram per corriols i alguna trialera que ja coneixíem.

Important, el track es fica per parc Natural, al principi el de Sant Llorenç(que es podria haver evitat per una altra banda) i després el de Montserrat, però la veritat que les vistes de Montserrat són espectaculars i per una vegada ens ha valgut la pena.
Hem esmorzat unes torrades amb butis i unes braves amb la cerveseta de rigor a Castellolí, al bar "La Brillante", només entrar al poble, amb les motos completament a la vista. Hem menjat prou bé i el servei de la cambrera molt bo, recomanable.

Una ruta per fer en moto enduro, per algunes trialeretes i algun tram una mica més complicat la podem nombrar com a nivell moderat.

JoanRuiz Nov 23, 2023

Hola "Tianotrips",
    Som dos endureros de Terrassa que volem fer aquesta ruta, pinta molt bé.
    Recordes si les trialeres son dificils?
    No volem hard enduro !! 😉
    Gracies
    Joan

JoanRuiz Nov 23, 2023

Ostres, i pel que veig, sóm veins, visco al Carrer Pedrell
    Al costat d'on surt la ruta !!!!

tianotrips Nov 24, 2023

Bon dia Joan, ja fa uns dies que la vaig fer, però no recordo cap trailera hard enduro, sobretot pq jo tpoc les vull(ni les puc fer pel meu nivell)jaja. Si tens un nivell intermig no tindràs problemes.

JoanRuiz Nov 24, 2023

Genial. La farem el proper dimecres. Crec que ara a l hivern i entre setmana no crec que tinguem problemes al parc.
    Si et ve de gust seras benvingut. Et deixo el meu numero per si t animes 649901080

tianotrips Nov 24, 2023

Només tingues en compte que entra en algun moment als parcs naturals, la vem fer entre setmana crec per evitar problemes. Ja veig que estem a tocar si!! Espero que la disfruteu, salut i gasss!

Gràcies Joan

JoanRuiz Nov 30, 2023

Hola Tionotrips,
    Avui l'hem feta, molt xula, estava tot molt sec pero amb molta visibilitat, les vistes de Montserrat una passada. Gracies per compartir.

tianotrips Dec 1, 2023

Hola Joan, me n'alegro que t'hagi agradat. Nosaltres la vem disfrutar molt, les vistes brutals si. A veure si podem coincidir en alguna ruta, i tant. Trobem un dia i gasss.

JoanRuiz Dec 1, 2023

Nosaltres som dos i normalment surtim els diumenges per Osona, pero entre setmana ens agafem un matí lliure quasi cada setmana i anem descubrint rutes de cracks com vosaltres, que, la veritat, no sé d'on les treieu pero té molt mèrit amb tant lio de camins.
    Tens el meu telefon o per wikiloc, si et ve de gust seràs/sereu benvinguts.
    Sóm bona gent i no estem xalats amb la moto. Fem camins i tiraleres facils, i sobretot molta conversa i bons dinars.
    Salut i gas !!

tianotrips Dec 1, 2023

Doncs nosaltres som els McKlauns (tinc una llista al meu perfil), un d'ells porta molts anys fent Enduro i ens sabem forces rutes. També algunes de copiades de Wikiloc i després les modifico a gpx. Naltros tb ens ho prenem amb bon rotllo, sense fer mai hard. Ja et faré un toc al telf o al wiki i ens coneixem,clar que si! Salut!

Normalment som 2 o 3

JoanRuiz Dec 19, 2023

Hola. Aquest dijous surtim dos motos desde Terrassa a fer una matinal. Us apunteu i ens coneixem?

tianotrips Dec 19, 2023

Bon dia Joan, no podem per feina, pero

Gràcies, a veure si un altre dia