Üzümdere Akseki Eğrigöl Rotası 2. Gün

Photo ofÜzümdere Akseki Eğrigöl Rotası 2. Gün Photo ofÜzümdere Akseki Eğrigöl Rotası 2. Gün Photo ofÜzümdere Akseki Eğrigöl Rotası 2. Gün

6 hours one minute
July 19, 2019
July 2019

near Üzümdere, Antalya (Türkiye)

Turumuzun ikinci günü Üzümdere Kanyonu'ndan Akseki'ye geçmeden önce Manavgat Konya yolu üzerindeki benzinlikten depolarımızı doldurduk. Akseki'de ikinci kahvaltımızı yaparak bizi Eğrigöl Yaylası'na kadar ulaştıracak olan yolda gaz açtık. Yol stabilize ve yer yer bozuk. Özellikle yol üzerindeki ilk yayla olan Beyçukuru'ndan sonraki bölüm İlvat Gölü'nün 5-10km ilerisine kadar bozuk stabilize karakterde. Arazi kabiliyeti olan bir araçla sorunsuz geçilebilir. Yol üzerinde manzaralar muhteşemdi. Sık sık durup fotoğraf çekme isteği uyandırıyor. Zaten karşı koymayıp bol bol mola verdik :) Eğrigöl'e ulaştığımızda hava bozdu. Bu nedenle göl manzaralı bir noktada kamp yapmaya karar verdik. Kamp noktamız kaydın sona erdiği noktanın karşı kıyısında.