Terrassa-Puigcerdà (McKlaun Riders)

Photo ofTerrassa-Puigcerdà (McKlaun Riders) Photo ofTerrassa-Puigcerdà (McKlaun Riders) Photo ofTerrassa-Puigcerdà (McKlaun Riders)

June 10, 2023
May 2023

near Terrassa, Catalunya (España)

Ruta McKlaun Riders, Àlex McKlaun i Tianotrips.

Pujada a Puigcerdà per fer tres dies d'enduro per la zona de Puigcerdà. Sortim desde Terrassa en moto seguint una ruta ja existent del company "manpe30" Moto trail-Bcn a Puigcerdà, que nosaltres vem modificar en el tram de Terrassa a Sant LLorenç Savall sense passar per Caldes de Montbui ja que vem passar per Matadepera fent algun tram del Parc de Sant Llorenç una mica més "endurero".

La ruta està molt ben explica pel manpe30, amb gasolineres que admeten portar autonomia de moto enduro i llocs per menjar.

La ruta és molt entretinguda, i els enllaços per ctra molt raonables.

IMPORTANT:
a uns 2km passat el way point "cobert Puigcercós" (camping) vem agafar el trencall que ens potava a Sant Julià de Moreta o Moreta, hi havia una placa de prohibit el pas, vem seguir endavant amb la sorpresa d'una cadena molt difícil de passar, ens va sortir l'amo del lloc a dir que marxessim... suposo que aquesta cadena no hi era quan ell va fer la ruta. Al final amb la confusió vem haver de fer una volta d'uns 15km per ctra cap a Sant Jaume de Frontanyana per poder rependre el track, però a casa he vist que es pot fer una alternativa pel camí del Camping Sailol que nosaltres no vem poder verificar, però que sembla factible i que he modificat en aquest track.

Per la resta és una ruta llarga, però molt variada i bonica, que considero difícil per la llargada del recorregut, que evitaria fer amb motos trail pesades a no ser que tinguis moltes mans.

Força McKlauns!!!

HOTEL TERMINUS

PictographInformation point Altitude 3,781 ft

REPSOL-GASOLINERA

Alternativa (no verificada) a la volta per Borredà fins a Sant Jaume de Frontanyana

Final alternativa (no verificada) a la volta per Borredà fins a Sant Jaume de Frontanyana