Mcklaun rutaca Vale corriols- Ruta del Cor (8 de Maig de 2023)

Photo ofMcklaun rutaca Vale corriols- Ruta del Cor (8 de Maig de 2023) Photo ofMcklaun rutaca Vale corriols- Ruta del Cor (8 de Maig de 2023) Photo ofMcklaun rutaca Vale corriols- Ruta del Cor (8 de Maig de 2023)

May 9, 2023
May 2023

near Terrassa, Catalunya (España)

Realitzada el dia 8 de Maig de 2023

Doncs ja hi tornem a ser...aquest cop la hem liat grossa!! Hem unit dos rutes per fer la ruta del cor(per la seva forma). Aquest cop hem tingut un convidat d'honor, el Vale, que ens ha donat canya a tots plegats...té molt gas aquest nano!
Ha sigut una ruta molt llarga, 160km, dels quals n'he tret 20 que vem fer en busca de la gasolinera perduda, els gps ens van fer una mala jugada, però al final la vem seguir. L'Àlex Mcklaiun i jo la vem acabar per off, però el Vale i el Javi Gasss van tornar per ctra desde Rellinars ja que no tenien més temps. El Vale i el Javi van tenir una petit ensurt al final de la ruta(una regatera que no es veia per la pols), però com que són de pedra van poder seguir sense més problemes, vaya dos.
La ruta té de tot, pistes, camins, trialeretes i corriols. No és per principiants, per alguns trams i sobretot per la distància.
La tornarem a fer, però aquest cop amb més temps, gasolina als dipòsits i corriols!!!

GAssss

Gasolinera Navarcles

Gasolinera Pont de Vilomara

PictographProvisioning Altitude 2,340 ft

Esmonzar Castellterçol

• Photo of danielcoello
    danielcoello Jun 21, 2023

Amigo que día salen ando buscando grupo