DİLAVER YAYLASI- UZUNGÖL

September 8, 2013

near Şaphane, Gümüşhane (Türkiye Cumhuriyeti)

Çakır gölünde bir gece konakladık. Sabah 06.30 da kalktık. Dilaver yaylasındaki tesislerde guymak eşliğinde sıkı bir kahvaltı yaptık.10.00 da UZUNGÖL'e doğru hareket ettik. SARITAŞ- KARABAKAN-TAŞKÖPRÜ Yaylalarından geçtik. YAĞMURDERE-ARAKLI-BALAHOR yaylalarını geçtik.ÇİMEN-BELENGİZ-GÜNBULDU-KAVLATAN yaylalarını sırası ile geçtik. DUMLU- SOĞANLI GEÇİDİ'ni aştık. KARAÇAM-GARASTER ve LUSTURA yaylalarını geçerek akşam 20.00 gibi Uzungöl'e ulaştık. Kahramanoğulları Motelde kaldık. 3 kişi oda kahvaltı motorcuya özel 120 Tl. Giderseniz AYHAN'ı bulun. CBF 150 si var! Oda ve fiyat konusunda yardımcı oluyor. Nede olsa motorcu :-) Otelin mutfağı zengin ve yöresel lezzetli ürünler sunuyor. Akşam yemeğini de bu otelin lokantasında yedik. Bayramın ikinci günü olması nedeni ile oda fiyatları ve sahiplerinin egoları tavan yapmıştı.3 kişi gecelik oda için 350 tl isteyenler bile oldu. Kahvaltı vermeyen yerler ortalama 200 Tl idi.

DUMLU

DUMLU İNİŞ-Muhteşem Manzara

PictographLake Altitude 3,635 ft

UZUNGÖL Milli Park

PictographMountain hut Altitude 3,661 ft

Kahramanoğulları Motel-Bungolov

• Photo of barisde
    barisde Jun 30, 2018

Merhaba, benzer bir rota planlaması yaparken sizin rotanızı gördüm de. Bu yolun Uzungöl'den Çat'a doğru devamı var mı? 2006 yılında Çat'tan başlayarak bu rotayı Batı'ya doğru yapmıştım ama bağlantıları pek hatırlamıyorum.