Bozdağ-Çavdar-Suludere-Karakoyunlu-Kemer-Yılanlı-Birgi-Ödemiş

April 6, 2014
April 2014

near Hypaepa, İzmir (Türkiye Cumhuriyeti)

Ödemiş merkezden başlayan rotamız, bozdağların kuzey sırtlarından, çatak yayları üzerinden karakoyunlu yaylalarına ve zirvenin kuzey kuzey batı çevresini tam tur dönerek kemer yaylası üzerinden birgi ödemiş olacak şekilde geçilmiştir...yer yer tek motosiklet geçişine izin veren dar patikalar ve küçük çay geçişleri ile oldukça keyifli ve bir miktar zor olan rotamızdır...

• Photo of tamkancengiz
    tamkancengiz Apr 6, 2014

Yaptığımız bu Enduro Motosiklet rotası,Ege Bölgesinin en yüksek 3 dağından biri olan Ödemiş Bozdağ dağının çevresi patika yollardan dolaşılmıştır.

İnşaallah en yakın zamanda Zirve ve iniş rotasınıda yüklemeni temenni ederim,eline yüreğine sağlık.

• Photo of aydinkucuk
    aydinkucuk Dec 3, 2023

merhaba Mayıs ayında KTM 890 adv ile gecebilir miyiz bu rotayı?

• Photo of tamkancengiz
    tamkancengiz Dec 3, 2023

2014 yılında yaptığımız bu rotanın, bu yılki sert yağışlardan sonra ne durumda olduğunu bilmiyorum 200 CC motorla yaptığımızda zorlandık 600 CC XT motorumla ben geçilemiyecek diyorum, ağır motor rotası değil derim.05426335498 beklerim.

• boga1974 Apr 9, 2024

Ben rotayı tersten tersten yaptım çok güzel keyifli bi rota olmuş emeğinize sağlık