46 - Terrassa - Volta a Montserrat - Sant Pau de la Guardia

May 31, 2021
May 2021

near Terrassa, Catalunya (España)

Volta a Montserrat passat per Rellinars, Castell Bell i el Vilar, Marganell i esmorzar a Sant Pau de la Guardia. Després baixem fins a Castellolí direcció al Bruc i cap a Collbató. Seguim i arribem a Vacarisses (abans hi ha un tros per error que si haguessim seguit empalmaba amb la ruta però fem mitja volta) i seguim fins a Viladecavalls i Terrassa per la Riera de Gaià.

• Photo of esteban.canade
    esteban.canade Apr 1, 2022

Hola pepe estoy pensando en hacerla von una 701, hay zonas muy tecnicas tipo trialeras o corriols solo para enduros o escalones altos? Gracias por compartir

• Photo of PEPEVALLS
    PEPEVALLS Apr 1, 2022

Com desconec el teu nivell, comentar-te que per una trail no és la ruta. Només sortir de Terrassa has d'agafar la riera i pujar cap a La Pineda però per uns corriols i trialeres complicats per la trail. Insisteixo, que desconec el teu nivell. He vist fer coses amb una trail que no les faig jo amb una d'enduro. Per fer-la amb moto d'enduro (vaig amb una KTM 350) és fà bé sense tenir que ser cap expert. No sé si t'he ajudat. Salut i gasssss

• Photo of esteban.canade
    esteban.canade Apr 1, 2022

Ok moltes gràcies, crec doncs que no es una ruta per aquest tipus de moto, al menys per fer-la sense gaire patiment que es el que busco.