Photo of*YONI SUBE POR BAJADAS Y BAJA POR SUBIDAS* Arenys de Mar - Sant Vicenç de Montalt - Glory - Camí Amagat Photo of*YONI SUBE POR BAJADAS Y BAJA POR SUBIDAS* Arenys de Mar - Sant Vicenç de Montalt - Glory - Camí Amagat Photo of*YONI SUBE POR BAJADAS Y BAJA POR SUBIDAS* Arenys de Mar - Sant Vicenç de Montalt - Glory - Camí Amagat

June 25, 2023
June 2023

near Arenys de Mar, Catalunya (España)

Sortida amb el MC A°Bikers + Aparkaos d'Arenys de Mar. Grupeta infernal. De sortida 13 ànimes. Satanases del Infierno Bikers MC. La sortida ha començat cachonda amb la punxada del President als 1rs 500m. Pura anècdota. No posarà pas el Tubeless pq és un cabut.... suposo que li mola masturbar la manxa portatil. Una vegada resolt el pinxasu, 1km més enllà i tirant cap a Sanvi, en Cristian "NoBrakesNoFear" fa honor al seu nom i es queda sense fre de darrera. Li impedirà això continuar una ruta que es preveu un mica endurera? Ni de conya! Diu que sense fre es fa més interessant. En Jonatan Ascanio Gonzalez​ ens porta x Sanvi pujant per curris que el 99,9% de la gent els fa de baixada. La gent es pensa que ens hem perdut o que ens falta un bull. Creiem que una mica de tot. Arribem al Curri Prometido que és el Glory passant per Can Lorenzo. Curri divertit amb un parell de trams de pedra força complicats. Miedo escénico en el primer i tirem de pundonor en el 2n. La resta de la ruta, corriolera per acabar a la Ferradura i fer la baixada ultraseca del Camí Amagat on abla part final he catat terra ferma. Qui no s'arrisca no pisca. Bona ruta en familia x acabar al Caliu fent una mitjana que ha entrat de luxe. Ara toca baixar temperatura a la piscineta!