Xerta-Montsagre-Prat de Compte-Fontcalda-Xerta

Photo ofXerta-Montsagre-Prat de Compte-Fontcalda-Xerta Photo ofXerta-Montsagre-Prat de Compte-Fontcalda-Xerta Photo ofXerta-Montsagre-Prat de Compte-Fontcalda-Xerta

November 14, 2021
November 2021

near Xerta, Catalunya (España)

dificultat física: molt dura.
No és la primera vegada que la fem i ben segur que no serà la última. Tot i la duressa que té, és una ruta espectacular i que la hem disfrutat amb intensitat.
Si no hagués estat pel fort vent (70/80 KMh) que hem tingut quasi tot el dia i sobre tot a la cresta del Montsagre i que hem patit moltissim, tot el demés ha estat perfecte.
Cap averia, alguna caiguda sense importància i això en un grup de 20 persones, és molt dificil d'aconseguir-ho.
I puntualment a l'hora en punt asseguts a tula per dinar.

• Photo of Gerard Subi
    Gerard Subi Nov 26, 2021

Bones, sóc Gerard, el noi que estava sol amorzan dal de tot al Montsagre. Nose si vaig parlar en tu o els teus companys! Vaig a seguirte per veure les rutes! Salutacions

• Photo of jose miguel damaso
    jose miguel damaso Nov 27, 2021

Si, soc jo, i que també ens vàrem trobar a Godall, Cap d'Asens. Ànims.