Xerta-Montsagre-Pauls-Xerta

December 27, 2022
December 2022

near Xerta, Catalunya (España)

dificultat fisica: molt dura, tot i que amb ebikes és una altra història.
Molt bona ruta amb uns companys que la volien coneixer, sobre tot per les vistes que hi ha a dalt de tot del Tossal d'Engrilló. Vistes d'Horta Sant Joan, Lledó, Arenys de Lledó, Arnes, etc.
La pujada la iniciem a Xerta, via verda i carretera de Gandesa. Als 6/7 km aprox. ja entrem en una pista asfaltada direcció al Montsagre amb unes pendents molt exigents. Els ultims 7/8 km son de pista sense asfaltar.
La baixada que altres vegades l'he fet per senders fins Prat de Compte, avui hem baixat direcció Paüls per pista asfaltada enllaçant amb la carretera i fins a Xerta.
Pel matí a l'hora de sortir, sobre les 9 del mati 4º de temperatura, un fred que pela !!!, però després entre la pujada i que ha sortit el Sol, hem tingut un dia esplendit.
En definitiva, dia espectacular, i els companys molt contents de l'experiència viscuda.