Xert-Turmell-Vallivana-Xert

January 7, 2023
January 2023

near Chert/Xert, Valencia (España)

DIFICULTAT FISICA: Molt dura. Tot i que en ebikes és una altra història.
Feia dos anys que no veniem al Turmell. És una pujada molt dura, però en quan estas dalt de tot, hi ha un punt geodèsic que te permet veure des de Vinaròs-Benicarló-Peñiscola, fins prop de Morella. Avui no hem vist rés de tot aixó, perquè tal i com podeu veure en alguna fotografia, els nùbols i la boira hens ha ofert un espectacle diferent i a l'hora espectacular.
Fred, molt de fred a l'hora d'iniciar la ruta, aprox, 8'30 del matí. Ens hem trobat en molta rosada pels camps, i en alguna raconada gel per la carretera.
En quan ha sortit el sol la cosa ha canviat i hem tingut un dia fresquet, però molt bo.
La ruta exce.lent, tot i que per compartir 19 persones per pistes i senders té la seva dificultat.
Una trencada de cadena i una punxada quasi al final de la ruta , han estat les úniques incidències a comentar, en les que el nostre "cap" organitzador Esteve, sap resoldre molt eficaçment, i sense més contratemps, a la 1'30, asseguts a taula per dinar.
En definitiva, molt bona ruta, amb excel.lent companyia.