Xàtiva, Senda del Estret, Cova Negra, Bellús, Guadasséquies

Photo ofXàtiva, Senda del Estret, Cova Negra, Bellús, Guadasséquies Photo ofXàtiva, Senda del Estret, Cova Negra, Bellús, Guadasséquies Photo ofXàtiva, Senda del Estret, Cova Negra, Bellús, Guadasséquies

March 10, 2023
March 2023

near Xàtiva, Valencia (España)

Comencem la nostra ruta de huí desde l'estació de tren de Xàtiva. Anem pel camí d'Alboi, arcades i senda del Estret i cap a Bellús, que rodegem. En Guadasséquies esmorzem en El Romeret. Continuarem cap a la presa de Bellús, a la cual li donen volta, després ens troben una sendes de tobogans sense cap dificultat que ens portarà al apeadero d'Alboy i Genovés. Seguim cap al Puig i li donem la volta per continuar per diferents camins i sendes a la Pobla Llarga, Carcaixent, Alzira i Guadassuar, final del la nostra ruta de huí, la cual he fet en dos amics, disfrutant de la seua sapiencia i companyia.

• Photo of rutadura
    rutadura Mar 10, 2023

Un bon matí compartint el que ens agrada, saviesa i naturalesa, un plaer saludar-te 🤗😎