Volta puja i baixa de Tiana Alella Vallromanes Alella Tiana

February 3, 2022
February 2022

near Tiana, Catalunya (España)

Telettubies Can Roca Virreina Camí d'Alella Alta Alella Cementiri Centre Vinyes Roura Baixada Corriol Teià Pujada GR92 Baixada Vallromanes Camp de Golf Pujada Cirerers Baixada Sta.Mª Martorelles esq Font de la Mercè Pujada Font d'en Gurri Gr82 Baixada Alella cadena Urb Font de Cera Baixada Vinyes Pujada Urb.Alella Coll de Vendrans Baixada Torrent Mas Blanc Centre Telettubies

• Photo of avimanel
    avimanel Feb 10, 2022

Bona tarda! Molta zona de la que dius la conec, però m'espanten les trialeres i el corriols difícils. La ruta la trobo molt bona, però com n'hi ha trossos que no he passat, m'agradaria saber si algun tram té això que t'he comentat? Gràcies

• Photo of Trekbike RAN
    Trekbike RAN Feb 10, 2022

Hola avimanel , com bé dius és una bona ruta I tenint en compte que a mí tampoc m'agraden el corriols dificils pots estar tranquil que la podrás fer. He posat Puja i baixa perquè estàs tota la ruta així. Però segur que t'agradarà de fet els Di@Dis que sortim dimarts i dijous des de Tiana "patim" el coneixement del territori per part d'en Toni qui ens guia per fer els recorreguts i sempre ens sorprèn.