Photo ofVolta per la Vall de Bianya. Hostalnou, Llocalou, La Canya, St Joan les Fonts, St Martí Capsec, St Martí Clot, St Pere Despuig. Photo ofVolta per la Vall de Bianya. Hostalnou, Llocalou, La Canya, St Joan les Fonts, St Martí Capsec, St Martí Clot, St Pere Despuig. Photo ofVolta per la Vall de Bianya. Hostalnou, Llocalou, La Canya, St Joan les Fonts, St Martí Capsec, St Martí Clot, St Pere Despuig.

December 10, 2022
December 2022

near l'Hostalnou de Bianya, Catalunya (España)

Aparquem a l'Hostalnou de Bianya i esmorzem a Can Danés. Continuem pel camí cap a Llocalou, travessem la carretera i seguim pel costat del Fluvià fins l'ermita de l'Esperança, travessem el barri de la Canya, seguim cap al centre de Sant Joan les Fonts, travessem pel pont medieval i seguim baixant fins al monestir romanic de Sant Joan. Desfem el camí fins el pont i seguim per la ruta vora la riera i paisatge rural, (camí asfaltat) fins el trencall cap a Sant Martí de Capsec. Retornem al camí principal, que anem seguint fins el trencall de St. Martí del Clot. Retornem fins el cami principal i continuem,travessem la riera i fins la carretera N-260. La travessem i continuem pel camí obag fin el trencall de Sant Pere Despuig. Continuem a ma esquerra fins trencal de La Torra, seguim pel cami obag fins Santa Magdalena de Bianya i pel camí fins l'Hostalnou.