Volta pel Montsant

Very difficult
October 26, 2020
October 2020

near Cornudella, Catalunya (España)

Circular sortint desde la ermita de Sant Joan del Codolar, direcció Albarca pel camí de la Llisera. Un cop a Albarca, es puja per pista fins a l'ermita de la Mare de Deu del Montsant. Llavors seguirem pel GR fins al Pi de la Carabasseta. En aquest tram, s'ha de carregar o empenyer la ebike en algun punt.
Continuarem baixant pel grau fins a l'ermita de Santa Magdalena, i sense deixar el GR, passarem aprop de l'ermita de Sant Antoni, i seguirem pel GR fins a la cruilla que va cap a l'ermita de Sant Bartomeu. Aqui hem de seguir pel Riu, en un punt em desvio per veure la cova Fumada, i retorno per seguir pel Riu direcció el pantà de Margalef. Un cop al panta, decideixo fer carretra fins a Margalef, i d'alli, pujar pel cami Empedrat fins al Serrall del Maiango. Alli ens trobarem indicacions cap a Serra Major, per on anirem retornant.
Al arribar al Crist de Sang, comença el descens cap al punt de sortida, passant per Cova Santa, i seguint pel grau del Tomaset.
Practicament vaig esgotar tota la bateria, si es vol fer mes tranquilament, val la pena parar a Margalef, menjar i aprofitar per carregar-la.