Volta Eivissa Ciutad d'Eivissa Cala Blanca Santa Gertrudis

Photo ofVolta Eivissa Ciutad d'Eivissa Cala Blanca Santa Gertrudis Photo ofVolta Eivissa Ciutad d'Eivissa Cala Blanca Santa Gertrudis Photo ofVolta Eivissa Ciutad d'Eivissa Cala Blanca Santa Gertrudis

Very difficult
-6 ft
2083
November 22, 2018
November 2018

near Figueretes, Baleares (España)

Aquest trak es fet al reves de la volta ja que sortim de Ciutad d'Eivissa i anem on el dia abans hem abandonat, Recomenem MOLT NO FER.HO, es millor anar amb temps i amb un dia fer Portinatx Ciutad d'Eivissa, Nosaltres varem tenir molts problemes en dos punts per pujar les bicis per cami estret i molta pendent, un va ser a Cala Espart per pujar a Coll Sa Plana ,l'altre de Cala Llonga a Puig Marina, aquest practicament imposible en un tram de roca, si fem el trak en sentit agulles de rellotge aquestos trams els tindrem de baixada i les pujades son per pista i mes facils, però nosaltres varem completar la volta d'aquesta manera. Desitgem tigeu una molt bona Volta a Eivissa i anar.hi sense turisme