Photo ofVolta corriolera pel Turó del Tubau , les masies de les Llentes , L'Auró, Les Planes i Sant Esteve de la Riba Photo ofVolta corriolera pel Turó del Tubau , les masies de les Llentes , L'Auró, Les Planes i Sant Esteve de la Riba Photo ofVolta corriolera pel Turó del Tubau , les masies de les Llentes , L'Auró, Les Planes i Sant Esteve de la Riba

August 3, 2022
August 2022

near Sant Jaume de Frontanyà, Catalunya (España)

Volta corriolera i exigent amb grans vistes .
Sortim de les Masies del Prat i agafem un tram de carretera fins el desviament a la dreta on comença la pista exigent que puja fins al Turó del Tubau passant per la Creu del Solé . Aquí comença després d’un ziga-zaga el corriol que va per la cornisa amb grans vistes panoràmiques dels dos vertens de la muntanya. D’una banda els pirineus amb el Puigmai i de l’altre el Catllaràs. Seguirem baixant per corriols passant per la masia de les Llentes fin al creuament de la masia de l'Auró . Seguirem per pista passant per la masia Pujol de Llentes fins arribar a Sant Esteve de la Riba. Aquí girem a dreta per agafar una pista de baixada, que després de creuar la riera passa a ser una pujada exigent fins la masia de les planes . Un cop passat aquesta ja planeja fins l’inici.

Sant Esteve de la La Riba

Masia l'Auro

Masia Les Llentes

Final de pista de pujada i inici corriol