Volta Catllaràs Lillet St Julià Guardiola

Photo ofVolta Catllaràs Lillet St Julià Guardiola Photo ofVolta Catllaràs Lillet St Julià Guardiola Photo ofVolta Catllaràs Lillet St Julià Guardiola

Very difficult
November 3, 2019
November 2019

near La Pobla de Lillet, Catalunya (España)

Video: https://vimeo.com/373202056

Volta al Catllaràs MTB 2019 from bttmania.org on Vimeo.

Pujada pistera baixada corriolera. Grup amb bicis musculars i elèctriques.
Senders amb alguns punts a peu però generlament ciclables si t'agraden els corriols i trialeres. El descens trialera de Sant Julià de Cerdanyola és dret i pedregós, difícil i no ciclable si no tens un bon nivell tècnic.

De la Pobla de Lillet per pista de Falgars, Xalet del Catllaràs i mirador del Roc de la Lluna. Seguim pujant fins el coll de la Ceba per pista i allà trobem un parell de rampots considerables camí del Roc del Catllaràs.
10Km de baixada Collet del Llobató sender del Forat, sender perdut, corriol de La Cortada i Sant Julià de Cerdanyola on comença la part difícil de baixada pel sender pedregós i revirat que ens deixarà satisfets a la C1411 davant el restaurant.
Pel Camí del Collet, vora el riu, fem capa Guardiola de Berguedà i allà prenem el GR per evitar asfalt. Es fa llarg perquè té molt puja i baixa però és variat i entretingut i paga la pena fruir-ne. Passem per Cal Companyó on comença el bosc i el sender més maco, hi ha un tram lletjot passat el càmping i anem a morir a la carretera uns 3.5Km fina la Pobla de Lillet.