Photo ofvolta amb btt ebike per la ribera d'Alp ( sender 732- 734 ) i per les rodalies del bikepark la Molina Photo ofvolta amb btt ebike per la ribera d'Alp ( sender 732- 734 ) i per les rodalies del bikepark la Molina Photo ofvolta amb btt ebike per la ribera d'Alp ( sender 732- 734 ) i per les rodalies del bikepark la Molina

September 5, 2020
September 2020

near La Molina, Catalunya (España)

Sortim desde el pàrking del telecabina de la Molina en direcció a Alp a buscar el sender 732, tot just començar ja agafem un camí pedregòs interesant fins el sender 732 de baixada de nivell moderad.
La pujada després o fem seguin el sender 734, es una trialera que té trams un xics pedregosos amb algún que altre pas complicat de seguir a sobra la bici fins arribar a pista.
Un cop arribas a la pista i després de haber pasat la font marcada en el mapa, arribem a un revol on hi ha els indicadors del sender 744 seguin pista amunt o continuar per l'esquerra pel 734.
NO CONTINUAR per el 734😩, acaba sobre el últim km completament impracticable😓, senderista total entre pedres i camí estret, revirad i amb molte pendent.
Un cop arribem al pàrking del telecabina de la Molina pujarem fins la cota superior del telesilla de cap Comella, per després baixar per la pista blava All For One del bikepark de 3 kms de llargada i de nivell moderad.

Cruïlla

Per nosaltres final del 732 i l' inici de la pujada per el sender 734, trialera dura de pujada.

Font

No hi ha rétol que indiqui que sigui potable però el bestiar si que i veu.

Tram de uns 300mts NO ciclable

Camí estret i revirad, amb un relleu molt irregular i molta pedra que el fà camí senderista total.