Photo ofvolta amb BTT als Cingles de Romagats - els Munts i els Cingles de Vilanova, Sant Julià de Vilatorta. Photo ofvolta amb BTT als Cingles de Romagats - els Munts i els Cingles de Vilanova, Sant Julià de Vilatorta.

December 28, 2021
December 2021

near Sant Julià de Vilatorta, Catalunya (España)

Molt bona ruta per disfrutar de la Btt i de unas magníficas vistas de las Guillerias, agafo senders, molts corriols, asfaltada i pista per vorejar tot el tram de Cingleras primer per dalt i després per baix.
Sortida de nivell moderad en general on només hi ha un tram on tocarà baixar de la bici i empényer uns 50 mts, es desde el Turó de la Mina fins adalt la pista que va al mirador del Salt de la Minyona.
La tornada he optat per la carretera asfaltada desde Sau fins aprop de Vilanova per després continuar per pista i corriol fins arribar a sota de la Cinglera dels Munts, on resegueixo la meitat de Cinglera amb direcció altre cop al Coll de la Mina.
Pujo altre cop adalt del Coll per després seguir baixan cap a l'esquerra per un corriol boníssim i ràpid (el Teléfon) i un cop arribat a pista segueixo direcció a Masdencoll on giro a l'esquerre per fer ja els últims kms amb direcció al poble.