Vinaròs - puig de la Nao - basseta del Bovalar - Vinaròs

Photo ofVinaròs - puig de la Nao - basseta del Bovalar - Vinaròs Photo ofVinaròs - puig de la Nao - basseta del Bovalar - Vinaròs

July 7, 2022
July 2022

near Vinaròs, Valencia (España)

Ruta amb poc més de +700m de desnivell i feta en 2h30'. Sortida complicada per les rodalies de Vinaròs. Pista i corriols a dojo entre pinars i algun camí rural municipal asfaltat per enllaçar-los. El primer corriol que ens trobem és el que volteja el puig de la Nao. Aviso que no es pot passar, però jo ho he fet perquè no ho sabia. Així que esteu informats. Dit això, primer sender feixuc que es fa pesadet, sobretot, en l'última pujada en ziga-zaga per deixar-lo en una baixada bastant tècnica. A partir d'aquí vas alternant diversos corriols, pistes i camins asfaltats. Aquests dos últims, rai. Però els corriols, buf!! Molta pedra punxeguda que em fan patir per les cobertes de la bici. Però amb molt d'ull i paciència es van passant un a un. L'altre inconvenient són les curtes però dures i exigents rampes que et vas trobant sense previ avís. Et posen les pulsacions a mil per hora!! I per acabar la festa, m'han perseguit tres gossos durant quasi 1 km. I això que m'he posat a rodar a 30km/h. Però ahí han seguit, xupant roda els molts cabrons. Sort que poc abans d'agafar el barranc d'Aiguadoliva han girat cua, perquè el camí ja no tenia sortida i m'he hagut de fotre entre la malesa per sortir-me'n. Doncs això, ruta entretinguda que ha tingut de tot.