Vinaròs - les Cases del Riu (la Sénia) - camp d'Aviació (la Sénia) - Vinaròs

Photo ofVinaròs - les Cases del Riu (la Sénia) - camp d'Aviació (la Sénia) - Vinaròs Photo ofVinaròs - les Cases del Riu (la Sénia) - camp d'Aviació (la Sénia) - Vinaròs Photo ofVinaròs - les Cases del Riu (la Sénia) - camp d'Aviació (la Sénia) - Vinaròs

August 23, 2022
August 2022

near Vinaròs, Valencia (España)

Bona volta, ideal per rodar i pegar-li canya degut al poc desnivell i a la escasa dificultat tècnica. Els primers 20 km són per camins rurals municipals asfaltats amb algun tram petit de pista pel mig. Després, i ja quasi fins arribar a Vinaròs, és a l'inrevés. Comencem pujant, sense fer cim, el puig de la Misericòrdia. En general, el paisatge no és bonic: camps de tarongers, garrofers, hivernacles... Però poc a poc i amb paciència arribem fins l'objectiu d'aquesta sortida, les Cases del Riu. És com un paratge en el no res, un oasi enmig del desert. Val molt la pena aturar-se, relaxar-se gaudint de l'entorn i fotre's un bon "chapuzón". Avancem una mica més fins el pont penjant. Foto de rigor i marxem a veure l'antic camp d'aviació de la Guerra Civil. Més fotos i tornem cap a casa. Aquí, per fi, agafem un corriolet, que ens portarà fins Sant Rafel del Riu. Més pista, que es fa prou avorrida, i arribem quasi a Vinaròs paral·lel a la via del tren. Una mica més d'asfalt en busca d'un bar per fer un cerveseta i, per avui, ja n'hi ha prou.