Photo ofVilassar de Mar, Htel Vela, Mirador del Miramar, Castell de Montjuïc i Turó de Montgat des de Vilassar de Mar Photo ofVilassar de Mar, Htel Vela, Mirador del Miramar, Castell de Montjuïc i Turó de Montgat des de Vilassar de Mar Photo ofVilassar de Mar, Htel Vela, Mirador del Miramar, Castell de Montjuïc i Turó de Montgat des de Vilassar de Mar

-7 ft
July 20, 2023
July 2023

near Vilassar de Mar, Catalunya (España)

Aquesta ruta circular amb bicicleta MTB des de Vilassar de Mar passa per diversos punts d'interès i belleses naturals. Aquí tens una descripció detallada del recorregut:

Sortint de Vilassar de Mar, comença la teva aventura en bicicleta MTB en direcció a la Platja de Ponent. Gaudiràs d'unes vistes impressionants del mar Mediterrani mentre pedaleges per aquesta platja de sorra daurada.

Després, continuaràs el camí cap al Turó del Mar, on tindràs l'oportunitat d'afrontar un petit desafiament pujant aquesta colina, però la recompensa serà una vista panoràmica espectacular de la zona costanera.

Continuant el recorregut, arribaràs a la Platja del Cristall, una platja tranquil·la i pintoresca, ideal per fer una pausa i refrescar-te en les aigües cristal·lines.

A continuació, travessaràs el Pont del Petroli, una estructura impressionant que et portarà a la Platja de la Mar Bella. Aquí podràs gaudir d'una altra platja magnífica amb espai per relaxar-te i prendre el sol.

Continuant pel litoral, arribaràs a la Platja de Sant Sebastià, una altra opció perfecta per a un descans i admirar el paisatge marítim.

El següent punt del teu recorregut serà l'Hotel Vela, un emblemàtic edifici situat prop de la costa, des del qual gaudiràs d'unes vistes genials.

Després, ascendiràs al Mirador del Miramar, des d'on obtindràs una panoràmica impresionant de la ciutat de Barcelona i el mar.

Continuant amb el recorregut, arribaràs al Castell de Montjuïc, una fortificació històrica amb una rica història. Et suggerim fer una visita ràpida per conèixer més sobre el seu passat fascinant.

Deixant enrere el castell, et dirigiràs cap al Parc de la Primavera, un espai verd i tranquil perfecte per fer una pausa i relaxar-te envoltat de natura.

El següent tram de la ruta et portarà a les platges de Barcelona. Passaràs per la Platja de la Barceloneta, famosa per la seva animada atmosfera i la seva ampla oferta de restaurants i bars.

Després, continuaràs cap a la Platja de la Nova Icària, on podràs gaudir d'un altre paratge de platja molt agradable.

El teu recorregut seguirà per la Platja dels Pescadors, una platja encantadora situada a prop del barri pesquer de la Barceloneta.

Seguint la costa, arribaràs al Turó de Montgat.

Continuant cap al nord, arribaràs a la Platja del Masnou, una altra platja idíl·lica perfecta per a un descans.

Finalment, et dirigiràs cap a la Platja de la Descàrrega abans de retornar a Vilassar de Mar, tancant així aquesta emocionant ruta circular amb la teva bicicleta MTB.

Recordeu portar l'aigua i els entrepans, i assegureu-vos que la vostra bicicleta estigui en bones condicions abans de començar. Gaudeix del recorregut i de la natura que aquesta ruta té per oferir!