Photo ofVilassar de Dalt - Coll de Parpers - Torrassa del Moro - Coll de Can Bordoi - Vilassar de Mar Photo ofVilassar de Dalt - Coll de Parpers - Torrassa del Moro - Coll de Can Bordoi - Vilassar de Mar Photo ofVilassar de Dalt - Coll de Parpers - Torrassa del Moro - Coll de Can Bordoi - Vilassar de Mar

September 21, 2023
September 2023

near Vilassar de Dalt, Catalunya (España)

Ruta circular des de Vilassar de Mar amb ebike

Distància: 32,13 km

Desnivell: 1.141 m

Dificultat: Moderada

Descripció:

Aquesta ruta circular en ebike permet descobrir alguns dels indrets més característics de la Serra de Marina, altrament dita del Litoral. El punt de sortida és a Vilassar de Mar, on es pot aparcar la bicicleta al pàrquing de la plaça de l'Ajuntament.

La ruta comença seguint el carrer de Ca l'Estrany fins a arribar al Coll de Gironella. Des d'aquí, es pot gaudir d'unes vistes panoràmiques de la costa i de la Serralada de Marina.

A continuació, la ruta es dirigeix cap a l'església d'Òrrius, un edifici romànic del segle XII. Després d'això, es puja al Coll de Sant Bartomeu, des d'on es pot veure el mar i els pobles de la costa.

La ruta continua baixant fins al Coll de Parpers, on es troba el Mas Espinal, una masia del segle XVI. Després, es puja fins a la Torrassa del Moro, una torre de guaita del segle XI.

De la Torrassa del Moro, la ruta continua fins al Coll de Can Bordoi, des d'on es pot veure el Castell de Montsoriu. Després, es baixa fins a la Font de Can Misser Prats