Vilallonga de Ter, Pardines. 2023-06-10

Photo ofVilallonga de Ter, Pardines. 2023-06-10 Photo ofVilallonga de Ter, Pardines. 2023-06-10 Photo ofVilallonga de Ter, Pardines. 2023-06-10

June 10, 2023
June 2023

near Vilallonga de Ter, Catalunya (España)

Sortida de Vilallonga de Ter, pugem cap a Tregurà, la Creu de Fusta, Collet de la Gralla. Refugi de Tregurà, Roques de Placondal, Coll de Meianell.
Seguim la pista de Ribesaltes fins passat el Clot de la Mosquetosa per desviar-nos a l'esquerra de la pista per un corriol que ens portarà per al pla de la Caritat i una mica més aball el pla de les Aranyes, des de aquest punt ja veiem pardines al fons i a la nostra dreta, .
Continuem per un corriol fins que una mica més avall es converteix amb pista i fins arribar a Pardines.
Continuem per al Camí que ens portarà fins a la collada Verda, és una pista amb alguns trams amb molta pendent, arribem a la collada Verda i continuem passant per al refugi de Pla de Satlla, Roques Blanques, la Barquera, Abella, continuem cap a les Fontanelles, pont d'Abella i Vilallonga.

En total uns 40 kilòmetres i amb un desnivell positiu acumulat d'uns 1500 metres.