Vilallonga Collada Verda SENDER del Vedat

Photo ofVilallonga Collada Verda SENDER del Vedat Photo ofVilallonga Collada Verda SENDER del Vedat Photo ofVilallonga Collada Verda SENDER del Vedat

August 16, 2019
August 2019

near Vilallonga de Ter, Catalunya (España)

Circular Vilallonga, un ciclista i dos electrificats.

Collada Verda MTB 2019 from bttmania.org on Vimeo.

Vídeo https://vimeo.com/358367375

Des de Vilallonga de Ter pel camí de l'Euga quasi tot ciclable i ombrívol, molt maco.
Després per asfalt cap a l'Abella i passat el poble on hi ha fonda toca una pista enporlanada amb rampes dures i molt dures que puja a la Collada Verda pel Pla de Satlla.

Passat Collada Verda fem quasi mitja volta i fem 4Km de pujada suau per la pista poc fressada del Ventolà Vell i que puja més dret cap en ziga-zaga cap a la pista nova des del pla de Fontllarga fins la collada Fonda on deixarem la pista.

Baixada des de la collada Fonda per un sender preciós boscà i quasi recte. Comença ràpid i maco i a mida que baixem s'embruta una mica pels xaragalls i alguna pedra, però no és pas difícil. Talla la pista dues o tres vegades fins que hem d'agafar-la per acabar el descens ràpid de frens cremats fins a Vilallonga i el bar de la Piscina.

La pista està molt polsosa ja que hi passen força remolcs carregant la llenya des de Fontllarga on han arranat el bosc perquè els arbres estaven malalts segons ens han dit.