Vilafranca del Penedès Sitges Foix Olivella Vilafranca Circular

Photo ofVilafranca del Penedès Sitges Foix Olivella Vilafranca Circular Photo ofVilafranca del Penedès Sitges Foix Olivella Vilafranca Circular Photo ofVilafranca del Penedès Sitges Foix Olivella Vilafranca Circular

-65 ft
October 18, 2023
October 2023

near Vilafranca del Penedès, Catalunya (España)

Volta circular per les comarques del Penedés i Garraf.
Sortim de Vilafranca cap el Parc del Foix, passem a tocar, hi ha una baixada un pèl tècnica però fàcil, pugem cap el pic de Romagosa, punt més alt amb bones vistes, seguim cap a Vilanova amb una baixada ràpida amb pendent pronunciada, de Vilanova costegen fins a Sitges per sota la via amb algun tram que és molt tècnic i que es pot fer be baixant de la bici. També es pot fer per sobre la via per camí ample i fàcil.
De Sitges ens enfilem cap a Olivella, després cap a l Arboçar I cap a Vilafranca, aquest tram hi ha una mica més d asfalt però també és maco.
Ruta relativament fàcil amb algun troç més tècnic evitable que passeja per vinyes, bosc i passa al costat del mar, amb vistes maques i diferents entorns.
Dinem a Cal Joanet de Vilafranca, menú bo a molt bon preu.