Vilada - Pla del Catllaràs - refugi Ardericó - Vilada

September 30, 2019
September 2019

near Vilada, Catalunya (España)

Maravellosa ruta amb LA PENYA LA BUTI de PIERA per les muntanyes de la serra del Catllaràs al Alt Berguedà.
Iniciem la nostre ruta al bonic poble de Vilada i començem a pujar per la pista , passem per la la font de L´Abet i arribem al Refugi de la Clusa. En aquest punt la pujada s´enfila mes i arribem a un bonic mirador .
Continuem pujant fins arrivar a coranar la muntanya al pla del Catllaràs , desde aquest punt el recorregut es fa una mica mes fàcil amb baixades i zones planes. Fem una parada al Mirador Roc de la Llunya per tal de veure el paisatge, les vistes son increibles.
Continuem la ruta fins arribar al Refugi d´Ardericó , aquí fem parada i esmorzem . La ruta segueix per aquest camí però al arribar a un creuament agafem a la dreta per tal de continuar pujant, en aquest punt el bosc cambia i entrem en una fageda amb arbres diferents i tormen a pujar fins arribar a la carena de la montanya i continuar per un corriol que ens portará a una pista de baixada finbs arribar de nou a Vilada .

Moltes gracies a tots el amics de LA PENYA DE LA BUTI de PIERA per deixar-me passar un cap de setmana maravellos amb ells .

Aquí teniu el recorregut en 3D :

• Photo of manutori
    manutori Sep 30, 2019

Una gran ruta, fruit de la col·laboració de la Penya la Buti amb el sector Penya l'Espeltbuti . Dura, pero molt maca. Una delicia realitzar aquesta ruta a la tardor per gaudir dels paisatges rogencs i l'aroma a boletus de la muntanya.