Vila-Ullastrell-Castellbisbal-Rubí-Vila

Photo ofVila-Ullastrell-Castellbisbal-Rubí-Vila Photo ofVila-Ullastrell-Castellbisbal-Rubí-Vila Photo ofVila-Ullastrell-Castellbisbal-Rubí-Vila

February 4, 2023
February 2023

near Viladecavalls, Catalunya (España)

Viladecavalls-Can Sanaüja-4art Cinturó-Santa Maria de Villalva-Carretera fins Hípica-Avicola Loli-Cami fins trobar la Carretera cap a Ullastrell-Avans d'arribar al poble trencall a dreta cap a Can Ametller-Camí de baixada fins riera i pujada a la Carretera de Martorell-Casetes de Ca n'Olivero-Camí fins al torrent de Pagueres-camí a dreta fins a àrea de Pagueres-Camí a dreta pel torrent direcció Llobregat fins arribar a trencall esquerra que em porta a la carretera de l'estació a Castellbisbal-Rotonda Esclat agafo corriol fins al torrent de Can Pidelaserra-Forta pujada fins arribar al polígon industrial i segueixo cap a la Masia de Can Balasc-Safareig del torrent Xercavins-Restaurant Masia Can Feliu-Sportenis Rubí -Torrent de Sant Muç-Font i Ermita de Sant Muç-Camí cap a les fonts i masia de Can Roig-Camí cap a la urbanització Can Solà fins als 4 Vents-Can Palet de Vista Alegre-Baixada fins camí de la gravera-Com que és tard estic cansat i tinc poca bateria agafo Carretera C58, Can Trias, Can Corbera-Casa.